Ve společnosti Misan s.r.o. pracuje zkušený tým aplikačních techniků, který mj. realizuje projekty dodávek strojů s technologií, tj. včetně nástrojového vybavení, upínacích přípravků, programů odladěných pro zadané obrobky, obrobení zkušebních dávek atd. Aplikační tým má vlastní konstrukční pracoviště vybavené CAD/CAM, vývojové pracoviště pro aplikace průmyslových robotů, pracoviště pro přípravu technologií mimo stroje. Dále zajišťuje školení programování a obsluhy obráběcích strojů, technologickou podporu zákazníků, technologickou přípravu veletrhů a dalších vlastních předváděcích akcí, časové studie obrábění atd. Všichni aplikační technici mají také servisní zkušenosti a dovednosti.
Jako speciální bonus k prvním strojům do nabízené ceny zahrnujeme rovněž technologickou pomoc pro zavedení strojů do výroby formou poradenství našeho specialisty přímo v závodě zákazníka v rozsahu 3 až 5 pracovních dní pro každý stroj (dle složitosti). Technologická pomoc je nad rámec standardních školení programování, obsluhy a údržby, která jsou vždy stejně jako instalace zahrnuta do základních cen strojů.
Společnost Misan s.r.o. disponuje servisními techniky, z nichž většina absolvovala školení v německé pobočce firmy Okuma. Mnohaletá zkušenost v oblasti servisního zabezpečení strojů včetně víceprofesních modelů (až 9 řízených os) nám umožňuje využívat moderních metod a zařízení, např.:
Zázemí našeho předváděcího a školicího střediska je uzpůsobeno k provádění velmi přesných i rozsáhlých servisních prací. Pro opravu vřeten jsme vybudovali speciální klimatizované pracoviště se zpřísněným režimem čistoty. Mimo vybavené mechanické a elektro dílny a vlastního skladu běžných náhradních dílů i spotřebních materiálů máme pro větší opravy obráběcích strojů vyhrazenou část předváděcí haly (celkem 1800 m2). Mezi stroje Okuma, které servisně zabezpečujeme, patří i stroje nedodané naší společností, použité, v některých případech starší 20 let.
Náhradní díly mimo náš sklad zasílá výrobce z centrálního evropského skladu v Německu kurýrní službou DHL nebo TNT, většinou ještě stejný den s objednávkou.
Pro záruční i pozáruční servis strojů smluvně zaručujeme zahájení servisního zásahu do 24 hodin od nahlášení závady.